کد خبر: ۶۶۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷
تعداد بازدید: ۶۰۳
پیروزی خارج از خانه پرسپولیس مقابل گسترش و شکست خانگی استقلال مقابل تراکتورسازی سبب شده باز هم کری خوانی طرفداران دو تیم به اوج برسد.

کری‌خوانی ناتمام پرسپولیسی‌ها / فرق این 4 - 2 با آن 4 - 2پس از پیروزی سرخپوشان در دربی، این سرخ دل ها بودند که شرایط روحی بسیار بهتری داشتند و برای رقیب کری می خواندند. باخت آنها به نفت و پیروزی استقلال مقابل سایپا، ورق را برگرداند تا این بار استقلالی ها برای رقیب دیرینه کری بخوانند.

 

هیجان فوتبال اما به همین بالا و پایین شدنش است. امروز پس از بازی های هفته بیست و نهم، هواداران پرسپولیس حسابی برای رقیب کری خواندند و باز هم پس از یک هفته دست بالا را در کری خوانی داشتند.

 

استقلالی ها در بخشی از کری خوانی به قرمزها تهمت تبانی زدند و معتقد بودند گسترش فولاد به آنها راه داده است، حال اینکه اگر استقلالی ها می توانستند تراکتورسازی را شکست دهند نتیجه بازی پرسپولیس برای آنها بی اهمیت بود و صدرنشین می ماندند.

 

پرسپولیسی ها در جواب این تهمت استقلالی ها باز هم از کری خوانی استفاده کرده و به آنها گفتند: ما استقلال را هم با همین نتیجه بردیم یعنی با شما هم تبانی کردیم؟ این چهار – دو چه فرقی با اون چهار – دو داشت؟ شاید هم گسترش خیلی قوی تر از شماست انتظار داشتید به این تیم هم اندازه شما گل بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: