کد خبر: ۶۶۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸۷
مدیر كمیته رسیدگی به تخلفات ناشران بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از اخطار گرفتن 80 ناشر و تعطیلی پنج غرفه انتشاراتی به دلیل تخلفات در این نمایشگاه خبر داد.

مدیركل كمیته رسیدگی به تخلفات ناشران:80 ناشر در نمایشگاه كتاب اخطار گرفتند/ پنج غرفه تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، همایون امیرزاده روز یكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 5 ناشری كه به تذكر شفاهی و كتبی اعتنایی نكرده بودند از حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی از یك روز تا پایان این رویداد محروم شدند. براین اساس یك ناشر یك روز ، چهار ناشر تا پایان نمایشگاه و علاوه بر این یك ناشر هم از حضور در نمایشگاه سال آِینده محروم شد.

وی اظهار كرد: از مجموع 80 ناشری كه اخطار گرفتند 20 اخطار كتبی و 60 اخطار شفاهی بوده است.
امیرزاده گفت: از مجموع 20 ناشری كه اخطار كتبی گرفتند پنج ناشر به تذكرات اعتنا نكرده و براساس رایی كه برای آنان صادر شده غرفه آنها تا پایان برگزاری نمایشگاه 25 اردیبهشت تعطیل است.
وی ادامه داد: همچنین یكی از ناشران متخلف نیز غرفه اش به مدت یك روز تعطیل شد.
امیرزاده با بیان اینكه چهار ناشر نیز تا پایان نمایشگاه غرفه شان تعطیل شده است، تصریح كرد: از این تعداد دو ناشر از حضور در نمایشگاه بین المللی سال 96 نیز محروم شدند.
وی خاطرنشان كرد: مابقی ناشرانی كه اخطار كتبی گرفتند به اخطار اعتنا كرده و موضوع رفع شده است.
ادامه دارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: