کد خبر: ۶۶۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۳۹۱
رئیس جدید فدراسیون فوتبال در حالی با 50 رای به این سمت رسید که به گفته یک عضو عالیرتبه مجمع عمومی تنها 25 رای تضمین شده داشت.

کفاشیان رای ها را برگردانده؛اعترافات یک عضو عالیرتبه مجمع فدراسیون؛ تاج فقط 25 رای داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،در حالی که خیلی ها نگران بودند با رای سفید نزدیک به 25 عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، هیچ نامزدی حتی در دور دوم به حد نصاب دو سوم آرا نرسد، مهدی تاج با 50 رای در همان دور اول، رییس فدراسیون فوتبال شد.

 

یکی از اعضای عالیرتبه مجمع در این خصوص اظهار داشت: «تا 24 ساعت قبل از انتخابات که ما به شکل خصوصی با اغلب اعضای مجمع صحبت کرده بودیم، تاج تنها 25 رای داشت، آجورلو هم 20 رای و عزیز محمدی نیز کمتر از 10 رای و حدود 20 عضو علنا به ما گفته بودند رای سفید می دهند.»

 

وی افزود: «تحلیل ما این بود که تاج و آجورلو به دور دوم می روند و دنبال این بود که در دور دوم 20 نفری که رای سفید داده اند را مجاب کنیم به یکی از کاندیداهای نهایی رای بدهند اما شب قبل از مجمع، اتفاق دیگری افتاد و یک نفر حامیان علی کفاشیان را مجاب کرد از انداختن برگه سفید در صندوق خودداری کنند. همین هم شد و دوستان به تاج رای دادند.»

 

این عضو مجمع فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: «حدود 5 نفر از کسانی هم که می گفتند رای شان آجورلوست، لحظه آخر تحت تاثیر جو مجمع قرار گرفتند و رای خود را چرخاندند.»

 

به گفته این شخص، غیر از کفاشیان، هیچ کس نمی توانست آن 20 نفر را به برگشت از موضع شان دعوت کند و مانع انداختن برگه سفید به صندوق رای گیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: