کد خبر: ۶۶۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۷۹
سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: بدون شک بازی استقلال از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه امتیاز در این دیدار ضامن کسب سهمیه برای حضور درلیگ آسیا خواهدبود.
ذوالفقاری:بازی با استقلال حکم مرگ وزندگی را دارد / سهمیه هواداران تراکتور باید حفظ شودبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب ذوالفقاری در باره حساسیت دیدار با استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد:استقلال برای قهرمانی می آید و ما هم برای گرفتن امتیاز و کسب سهمیه به میدان می رویم وبدون شک این دیدار از اهمیت فراوانی برخوردار وبرای تراکتور بسیار حیثیتی است . چراکه امتیاز در این بازی به منزله کسب سهمیه خواهد بود.

وی درادامه با اشاره به بازی با الهلال عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ آسیا افزود: عربستان یک سازمان تیمی وابسته به دولت است و پول زیادی هم هزینه کرده بود و با توجه به ادعایی که عربستان درباره وجود نداشتن امنیت در ایران کرده بود در این بازی با تجربه های بازیکنان و تدابیر کادر فنی معلوم شد که چنین چیزی وجود ندارد و توانستیم به چیزی که میخواهیم برسیم و صعود کنیم.

ذوالفقاری  با بیان اینکه کارشنکی عربستان درقضاوت این دیدار مشهود بود عنوان کرد: عربستانی هادر تمامی مسائل مربوط به فوتبال سرمایه گزاری کرده بودند وهدفشان برد در برابر نمایندگان کشورمان بود که می توان به هزینه کردن در مباحث داوری  اشاره کرد که با نگاهی به بازی ها می توان این را کاملا" درک کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی  درباره سهمیه حضور هواداران در بازی با استقلال تصریح کرد: هواداران همیشه و در تمامی دیدارهابا شور و شوق زیاد از تیم محبوبشان حمایت کردند و باتوجه به حضور گسترده شان در همه بازی ها ,سازمان لیگ می داند که سهمیه تراکتورسازی همیشه پابرجا بوده و افرادی که  مدعی هستند و حرف می زنند بیشتر باید به فکر حفظ  امنیت و جان هواداران باشند و تا جایی که صندلی های ورزشگاه پر نشده هواداران میتوانند با حضورشان به حمایت و تشویق تیم شان بپردازند.

 وی اضافه کرد: سال گذشته می دانستیم که در لیگ آسیا صعودنخواهیم کرد و برای همین ادینهو را برای بازی با استقلال نگه داشته بودیم و با 4گل  میدان را ترک کردیم واستقلال را شکست دادیم اماامسال در آسیا با ارائه بازی های ایده آل  صعود کردیم که اکنون برای تراکتورفقط امتیاز و سهمیه مهم است.چراکه شانس رسیدن به قهرمانی را ازدست داده ایم.

ذوالفقاری یادآورشد: امیدوارم که تراکتورسازی در دو هفته انتهایی لیگ با برد دیدارها را پشت سرگذاشته و در لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: