کد خبر: ۶۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
تعداد بازدید: ۸۷۶
همانطور كه انتظار مي‌رفت نظرسنجي برنامه اين هفته نود به انتخاب بهترين مربي خارجي فوتبال ايران در سال‌هاي بعد از انقلاب اختصاص يافت و رقابت فشرده‌اي بين برانكو ايوانكوويچ و كارلوس كي‌روش شكل گرفت.
همانطور كه انتظار مي‌رفت نظرسنجي برنامه اين هفته نود به انتخاب بهترين مربي خارجي فوتبال ايران در سال‌هاي بعد از انقلاب اختصاص يافت و رقابت فشرده‌اي بين برانكو ايوانكوويچ و كارلوس كي‌روش شكل گرفت. در اين نظرسنجي كه رسانه‌ها از مدتها قبل انتظارش را مي‌كشيدند، در نهايت مربي پرتغالي با فاصله‌اي بسيار اندك رقيب كرواتش را پشت سر گذاشت و مقام نخست را به دست آورد.

 

بيش از دو ميليون نفر در اين نظرسنجي شركت كردند كه در نهايت صدم درصدها تفاوت را رقم زد. بر اين اساس كي‌روش «47.95» درصد آرا را به خودش اختصاص داد و برانكو «47.46» درصد راي آورد. سرمربي تيم ملي كلا حدود 9هزار راي بيشتر از سرمربي پرسپوليس به دست آورد.

 

شايد اين، شكننده‌ترين پيروزي كارلوس كي‌روش در نظرسنجي‌هاي برنامه نود باشد. او كه پيش از اين به كسب موفقيت‌هاي پررنگ و قاطع عادت داشت، اين بار تقريبا با برانكو مساوي كرد تا بيش از پيش نفس‌هاي رقيب كروات را پشت گردنش حس كند.

 

نكته جالب اما در مورد اين نظرسنجي، اجتماع تعداد زيادي از هواداران استقلال پشت سنگر كي‌روش بود. طبيعتا پرسپوليسي‌ها از عملكرد برانكو راضي هستند و خيلي‌هاي‌شان به او راي مي‌دهند. بر اين اساس، با توجه به اينكه كرانچار و استانكو هم پيش از اين سابقه سرمربيگري پرسپوليس را داشته‌اند، براي استقلالي‌ها چاره‌اي غير از راي دادن به كي‌روش باقي نمي‌ماند.

 

در همين راستا برخي از هواداران استقلال در شبكه‌هاي اجتماعي به سود كي‌روش تبليغ مي‌كردند تا هر طور شده راي بياورد و بالاتر از برانكو قرار بگيرد. عجيب اينكه پيش از اين به خاطر خط زدن مهدي رحمتي از تيم ملي، خيلي از استقلالي‌ها رابطه چندان جالبي با كي‌روش نداشتند، اما اين بار ناچار شدند مسيج‌هاي‌شان را براي بالا رفتن او به شماره پيامكي برنامه نود ارسال كنند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
زیادخوشحال نباشید نظر سنجی کشوری بود نظر شرکت کنندگان کل کشور بودکه نشان می دهد تقریبا نصف کشور طرفدار پزسپولیس است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: