کد خبر: ۶۵۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۵۲
بازي پرسپوليس و نفت تهران، فرصت ويژه‌اي براي سيد جلال حسيني بود كه توانايي‌هايش را به رخ برانكو بكشد. سرمربي سرخپوشان در ابتداي فصل به ابراز علاقه‌هاي حسيني براي بازگشت به جمع سرخپوشان توجه نكرد و دست رد به سينه او زد.
زوجی کهسيد جلال بازي رفت را به دليل مصدوميت از دست داد و انگيزه فراواني داشت تا در مسابقه حساس برگشت با مربي كروات تسويه‌حساب كند. برانكو در آن مقطع بعد از عبور از اسم حسيني، لوكا ماريچ را جذب كرد؛ مدافعي كه آن اوايل نيمكت‌نشين بود و همين مساله باعث مي‌شد پروفسور به خاطر ترجيح وي بر سيد جلال مورد انتقاد قرار بگيرد.

 

با اين وجود ماريچ رفته رفته در خط دفاعي سرخپوشان جا افتاد و به يك مهره فيكس و كليدي تبديل شد. اتفاقا او در بازي اخير با نفت هم در تقابل با سيد جلال كم نياورد و پا به پا پيش رفت. تا زماني هم كه ماريچ داخل ميدان بود، بار خط دفاعي پرسپوليس را به دوش مي‌كشيد و اصلا بيرون رفتن او يكي از دلايل شكست سرخپوشان بود. به عبارت ديگر برانكو در زمينه جذب ماريچ اشتباه نكرد، اشتباه او جايي بود كه نتوانست يك زوج مناسب براي اين بازيكن پيدا كند.

 

اومانيا كه درست مثل فصل قبل كمتر از حد توقع ظاهر شده و كلا نمي‌شود رويش حساب كرد، نورمحمدي هم كه تكليفش روشن است. فقط بنگر باقي مي‌ماند كه او هم اگر مصدوم و محروم نباشد، به طور متوسط در هر بازي حداقل يك اشتباه بزرگ را «سهميه» دارد! شايد حالا برانكو فهميده باشد كه مي‌شد سيد جلال را گرفت و كنار ماريچ قرار داد. در آن صورت بعيد بود پرسپوليس به عنوان صاحب بهترين خط حمله ليگ، از تفاضل گل كمتري نسبت به دو رقيب ديگر برخوردار باشد! 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: