کد خبر: ۶۵۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۰۰
مردم در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست
نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم گفت: آیا واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم بازارهای دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند، وجود دارد؟!
مسعود پزشکیان با اشاره به اظهارات ضد‌برجامی سعید جلیلی، مسئول سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که برجام را واویلا خوانده بود، گفت:من خوشبختانه سخنان آقایان را نه می خوانم و نه می شنوم اما اگر وی چنین حرفی زده است باید بگویم که غیر برجام هم واویلا بود.

 وی افزود: واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم‌ها قطر گاز ما را می بُرد، عراق نفت را می‌برد، بازار دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند.

پزشکیان تصریح کرد: آیا مشکلات اقتصادی، فساد اداری و فساد فرهنگی خوب است‌؟! اگر این‌ها خوب است که ما دیگر حرفی نداریم اما آن طرف واویلا را هم ببینند و بگویند که چگونه می‌خواستند آن را حل کنند.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این سخنان با هدف ورود به انتخابات ریاست جمهوری 96 بیان می‌شود، گفت: اگر مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند، کاندیدا شوند اما دیدیم که مردم در انتخابات هفتم اسفند به ویژه در تهران نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست.

پزشکیان با تاکید براینکه ما باید باید نقشه راه حل مشکلات کشور را داشته باشیم، گفت: رکود، تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، مسائل اجتماعی و بسیاری دیگر از گرفتاری‌ها و فسادها فاجعه نیست؟ آن هم برای نظامی که بر پایه اسلامیت و صداقت شکل گرفته و بنیان‌گذار آن امامی است که امام عدالت‌، انسانیت بزرگی است، آیا چنین جامعه‌ای برازنده ماست؟ این آقایان بیایند کلاه خود را قاضی کنند و به این سئوالات پاسخ دهند.

گفتنی است؛ سعید جلیلی اخیرا در دانشگاه بیرجند با اظهار سخنانی بر ضد توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفته است: این سند برجام، سندی نیست که به خودی خود قابل اعتماد باشد، این سند با شروط پذیرفته شده است و برجام بدون این شروط واویلاست!

منبع: ایسکانیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: