کد خبر: ۶۵۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۴۴۴

مصوبات جلسه شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایانجلسه شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان شب گذشته با حضور جمعی از دبیران کل احزاب و نمایندگان ادوار مجلس و نیز تعدادی از وزرا و معاونین روسای جمهور سابق در دفتر مرکزی این جبهه برگزار شد.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش، اظهار کرد: در این جلسه مصوباتی داشتیم و بنا شد اینجانب به عنوان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان، تا اطلاع ثانوی مسئولیت سخنگویی این جبهه را بر عهده داشته باشم و نیز مصوب شد یک تیم 6 نفره ظرف یک هفته نسبت به تدوین پیش‌نویس اجرایی این جبهه اقدام کند.

وی افزود: در مصوبه دیگری مقرر شد با توجه به کسب 28 درصد از آراء توسط کاندیداهای جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان در کشور و ابراز تمایل بیش از 40 منتخب از لیست‌های سایر جریان‌ها برای پیوستن به این جبهه و نیز اعلام حمایت بیش از 80 حزب و گروه سیاسی از جریان سوم، تیمی 7 نفره متشکل از اعضای شورای عالی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای شناسایی و بررسی چهره‌های کارآمدتر و باتجربه‌تر تشکیل شده و در این زمینه اقدام کنند.

حشمتیان همچنین با بیان این‌که «قصد داریم با آقایان لاریجانی و عارف مذاکره مستقیم کرده و از آنان بخواهیم که فضا را برای چهره‌های جدید در مجلس باز کنند» ‌اظهار کرد: ما تیمی سه نفره شامل روسای کمیته‌های امور بانوان، روحانیون و سیاسی برای برنامه‌ریزی و ملاقات هرچه سریع‌تر با آقای روحانی، آیت‌الله هاشمی، ناطق نوری،‌ سیدحسن خمینی و آقایان لاریجانی و عارف تشکیل شود تا با توجه به برنامه‌های تدوین شده در این جبهه از این شخصیت‌های سیاسی بخواهند برای ترمیم کابینه و برنامه‌های دولت آینده از چهره‌های شاخص جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان استفاده کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: