کد خبر: ۶۵۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۴۴
با صعود الجیش و العین؛
الاهلی عربستان با وجود پیروزی مقابل حریفش از صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
حریف ذوب آهن در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدبا صعود تیم های الجیش قطر و العین امارات، پرونده گروه چهارم رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بسته شد.

 

در دور ششم و پایانی این گروه، الاهلی عربستان با گل های مارکینیو در دقیقه 62 و حوصاوی در دقیقه 85، 2 بر صفر از سد الجیش قطر گذشت.

 

در دیگر بازی گروه، العین امارات به لطف گل های آسپریا در دقیقه 39 و احمد در دقیقه 90، 2 بر صفر موفق به شکست دادن نسف قارشی ازبکستان شد تا در نهایت الجیش و العین با 10 امتیاز و به خاطر اختلاف تفاضل گل به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله حذفی صعود کنند و الاهلی با 9 و نسف قارشی با 5 امتیاز از دور رقابت ها خارج شوند.

 

با توجه به صدرنشینی ذوب آهن در گروهش و با دومی العین امارات در گروه D، این تیم حریف ذوب آهن ایران در مرحله حذفی خواهد بود.

 

بر این اساس، چهارشنبه 29 اردیبهشت ذوب آهن در امارات میهمان العین است و چهارشنبه 5 خرداد ذوب آهن در اصفهان میزبان العین خواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: