کد خبر: ۶۵۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۵۵۳
سرتیپ "عاطی عطیه القرشی" سخنگوی پلیس مکه مکرمه گفت: نیروهای امنیتی "استان جده – مرکز السلامه" حدود یک ماه قبل گزارشی از یک زن آفریقایی تبار مبنی بر گم شدن پسر 6 ساله شان دریافت کردند که بعد از جستجو، جسد کودک در حالی که سر از بدنش جدا شده بود در شمال جده پیدا شد.
جسد بی‌سر کودک 6 ساله در بیابان‌های جده!فردی که متهم است سر کودکی 6 ساله را از تنش جدا و در بیابان‌های شمال جده رها کرده دستگیر شد.

به گزارش روزنامه سعودی الوطن، سرتیپ "عاطی عطیه القرشی" سخنگوی پلیس مکه مکرمه گفت: نیروهای امنیتی "استان جده – مرکز السلامه" حدود یک ماه قبل گزارشی از یک زن آفریقایی تبار مبنی بر گم شدن پسر 6 ساله شان دریافت کردند که بعد از جستجو، جسد کودک در حالی که سر از بدنش جدا شده بود در شمال جده پیدا شد.

وی با اشاره به دستگیری متهم این جنایت خاطرنشان کرد: واحد جنایی استان جده موفق به شناسایی و بازداشت متهم این جنایت شده و وی یک شهروند سعودی 35 ساله است.


العالم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: