کد خبر: ۶۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۲۶
نظر سرمربی پرسپولیس بر روی مدافع متعصب این تیم عوض شد!

تغییر در لیست برانکو؛ کاپیتان پرسپولیس ماندنی شددر حالی که پیش از این گفته می شد برانکو نظر مثبتی بر روی باقی ماندن محسن بنگر برای فصل آینده ندارد اما شنیده ها حاکی از این است که نظر سرمربی پرسپولیس تغییر کرده است.

 

گویا عملکرد موثر بنگر در دربی و پایان دادن به جنجال های درون زمین باعث شده تا برانکو نظرش بر باقی ماندن بنگر باشد و او را به عنوان کاپیتان در تیمش نگه دارد.

 

با این اتفاق به نظر می رسد فقط جدایی رضا نورمحمدی و اومانیا از خط دفاعی پرسپولیس قطعی شده است چراکه برانکو روی ماریچ هم نظر مثبت دارد.

 

منبع: نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
1
بنگر خیلی با تجربس حضورش همیشه به پرسپولیس خیلی کمک میکنه ما هوادارا دوس داریم بمونه
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
برانکو:من ناراحتم از اینکه چرا این گمانه‌زنی‌ها فقط در مورد تیم ما انجام می‌شود. آیا رقیبان ما قرار نیست در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنی جذب کنند یا نفری از دست بدهند؟ آنهایی که مدام در مورد لیست پرسپولیس گمانه‌زنی می‌کنند این تیم را دوست ندارند و می‌خواهند برای ما مشکل درست کنند. پرداختن به این مسئله در این مقطع زمانی اصلاً کار حرفه‌ای نیست و توقع نداشته باشید من راجع به این موضوع صحبت کنم. تأکید می‌کنم تمام فکر و ذهن ما قهرمانی در لیگ است و به حواشی هم توجهی نداریم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: