کد خبر: ۶۵۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۶۴۳
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: بخشی از کارگاه تجهیز خط 2 قطارشهری واقع در میدان شریعتی ریزش داشته و حساسیت این موضوع به دلیل وجود لوله گاز در محل است.
جزئیات ریزش در مترو مشهدمدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: بخشی از کارگاه تجهیز خط 2 قطارشهری واقع در میدان شریعتی ریزش داشته و حساسیت این موضوع به دلیل وجود لوله گاز در محل است.

کیانوش کیامرز با اشاره به اینکه نشست زمین در محل حادثه حدود سه متر بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر تا زیر لوله گاز با بتن پر شده و ما بقی آن نیز با خاک پر می‌شود.

وی با بیان اینکه تا حدود سه ساعت دیگر مشکل لوله گاز رفع می‌شود و دیگر خطر نشست وجود ندارد، افزود: هنرستانی که در نزدیکی میدان شریعتی است تخلیه شده، اما این مرکز با محل حادثه حدود 20 متر فاصله دارد و هیچ خطری آن را تهدید نمی‌کند.

کیامرز خاطرنشان کرد: بخشی از زمین که دچار فروکش شده با سازه ایستگاه و تونل قطارشهری مرتبط نیست به طوری که حتی خاک به داخل ایستگاه نیز نرفته و خسارت جانی و مالی نداشته است.

وی ادامه داد: این امر به دلیل وقوع آبگرفتگی‌ها معمولی است زیرا از زیر آن در حال خاکبرداری بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: در حال حاضر مسیر در میدان شریعتی باز شده و ترافیک نداریم.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: