کد خبر: ۶۵۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۷۵۶
تایید فیلمنامه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» توسط شورای پروانه‌ ساخت صورت گرفت و با صدور پروانه ساخت تولید آن آغاز می‌شود.
ماجرای «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا»
تایید فیلمنامه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» توسط شورای پروانه‌ ساخت صورت گرفت و با صدور پروانه ساخت تولید آن آغاز می‌شود.

 «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» که ادامه اثر قبلی سامان مقدم «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آن ها به وقوع می پیوندد.

فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. براساس پیگیری ها، طعنه های سیاسی فیلم کمرنگ است و بیشتر قصه ای اجتماعی با موقعیت کمدی دنبال می شود. قرار است فیلم اوایل خردادماه جلوی دوربین برود.

در این اثر سامان مقدم تلاش کرده ماجراهای فرعی جذابی برای پیشبرد قصه تدارک ببیند. طبق اعلام کارگردان در خصوص ترکیب بازیگران همان تیم قبلی خواهد بود. یک شخصیت جدید به قصه اضافه می شود که قرار است از میان چهره های شناخته شده انتخاب شود. قسمت اول «نهنگ عنبر» سال گذشته به نمایش درآمد که مقام دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد. «نهنگ عنبر» در نیمه دوم فیلم دچار ضعف هایی است که موقعیت کمیک مناسبی را برای مخاطب خلق نمی کندو از ریتم می افتد. باید دید سامان مقدم در ورژن دوم از این اثر چه تمهیدی برای یک دست و روان بودن فیلم و خلق موقعیت های مناسب کمدی تدارک دیده است.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: