کد خبر: ۶۵۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۴۶۵
دروازه‌بان اول تیم فوتبال بارسلونا در گفت‌و‌گو با وب سایت رسمی باشگاه خود گفت: مصدومیتم جدی نیست و به تمرینات باز خواهم گشت.
ماهیچه ساق پای راست دروازه‌بان اول تیم فوتبال بارسلونا دچار کشیدگی شده و البته کادر پزشکی دستور یک هفته استراحت و آب درمانی را صادر کرده است.

براوو در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه خود گفته است: مصدومیتم جدی نیست و به زودی به تمرینات بارسلونا باز خواهم گشت. هواداران نباید نگران چیزی باشند و البته تراشتگن به عنوان دوست صمیمی من و دروازه‌بان خوب بارسلونا آماده و سرحال است و بین ما تفاوتی وجود ندارد.

براوو درباره وضعیت جدول لالیگا گفت: حساسیت بالایی که در جدول وجود دارد برای ما چندان هیجان انگیز نیست، تکلیف ما روشن است، بارسلونا خود را برای جشن قهرمانی بزرگی در تاریخ خود آماده می‌کند.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: