کد خبر: ۶۵۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۲۷
چشم سرخ ها به جذب پورقاز، رضایی و تبریزی؛
گرچه هنوز 2 هفته دیگر تا پایان لیگ پانزدهم باقی مانده ولی اسامی بازیکنان استقلال و پرسپولیس که باید از تیم شان جدا شوند مشخص شده است.
اخبار داغ نقل و انتقالاتی؛ 6 پرسپولیسی و 5 استقلالی در لیست مازاد برانکو و مظلومیبر اساس اخبار واصله از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ از همین حالا 6 بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داده و برای فصل آینده نظری روی آنان ندارد.

 

سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر و وحید حیدریه نتوانستند در لیگ پانزدهم نظر برانکو را جلب کنند و به همین خاطر باید برای فصل آینده دنبال تیمی غیر از پرسپولیس باشند.

 

گفته می شود محمدحسین کنعانی زادگان و حسین ماهینی پس از پایان دوران خدمت مقدس سربازی باید به پرسپولیس بازگردند.

 

همچنین برانکو به دنبال جذب عزت الله پورقاز مدافع ملوان و همین طور مرتضی تبریزی و کاوه رضایی است. دو بازیکنی که بعید است ذوب آهن اصفهان به این راحتی حاضر به جدایی آنها شود.

 

از سوی دیگر شنیدیم که 5 بازیکن استقلالی هم در لیست مازاد پرویز مظلومی برای لیگ شانزدهم قرار دارند.

 

سرمربی استقلال به هیچ عنوان از عملکرد میثم مجیدی، حنیف عمران زاده، محمدرضا خرسندنیا، یعقوب کریمی و آرش برهانی راضی نیست و به همین دلیل قصد دارد در صورت ماندن در این تیم عذر این بازیکنان را بخواهد.

 

البته از بین این پنج بازیکن، کریمی هنوز اندک شانسی دارد که بتواند در 2 هفته پایانی نظر مظلومی را برای ماندن در استقلال جلب کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
2
مگه قراره مظلومي بماند. مخصوصا الان كه شانس قهرماني را از دست داده.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: