کد خبر: ۶۵۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۲۸۹
سرهنگ حسین بیدمشکی خبر داد؛
جانشین رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: چهار اراذل و اوباش که با حمله به یک میوه فروشی در مشهد صاحب مغازه و مشتریانش را مجروح کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
حمله 4 اراذل و اوباش به مرد میوه فروش در مشهدسرهنگ حسین بیدمشکی گفت: چهارم فروردین امسال چهار اراذل و اوباش با حمله به یک مغازه میوه فروشی در یکی از محلات مشهد صاحب مغازه و سه نفر دیگر را به شدت با چاقو و چوب مجروح کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی از محل فرار کردند.


وی ادامه داد: با توجه به ایجاد نا امنی در میان مردم محله، بلافاصله ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد وارد عمل شده و موفق شدند سرانجام روز گذشته چهار اراذل و اوباش که موجب نا امنی و ضرب و جرح شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، چهار متهم به نام های علی25 ساله، مجید 26 ساله،مهدی 26 ساله و احمد 27 ساله علت درگیری با مرد میوه فروش را اختلافات حساب اعلام کردند.

بیدمشکی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان فراری متهمان ادامه دارد، گفت: پلیس اجازه نمی دهد که پایتخت معنوی ایران به جولانگاه اراذل و اوباش تبدیل شود با این افراد به شدت برخورد می کنیم.

 

میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: