کد خبر: ۶۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۰۹۴
هفته گذشته قیمت سکه افزایش 10 هزار تومانی را تجربه کرد و در عین حال بازار جهانی طلا نیز تغییرات جزئی را پشت سرگذاشت که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، کاهش ارزش سهام در آمریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث افزایش قیمت طلا شده است.
چرا سکه گران شد؟هفته گذشته قیمت سکه افزایش 10 هزار تومانی را تجربه کرد و در عین حال بازار جهانی طلا نیز تغییرات جزئی را پشت سرگذاشت که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، کاهش ارزش سهام در آمریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث افزایش قیمت طلا شده است.

محمدکشتی آرای اظهار کرد: در هفته گذشته قیمت‌ها پس از یک هفته باثباتی که در بازارهای جهانی داشتیم، با نوسان روبرو شد.

وی گفت: ‌قیمت هر اونس جهانی طلا که در اوایل هفته حدود 1232 دلار بود، از ظهر روز چهارشنبه روند افزایشی به خود گرفت و به 1255 دلار رسید.

کشتی آرای با اشاره به افزایش قیمت سکه در هفته اخیر ادامه داد: قیمت سکه اوایل هفته گذشته حدود یک میلیون و 22 هزار تومان بود که با افزیش 10 هزار تومانی به یک میلیون و 32 هزار تومان رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل این افزایش توضیح داد: کاهش ارزش سهام در آمریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث شد که قیمت طلا با افزایش حدود 23 دلاری روبرو شود.
 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: