کد خبر: ۶۵۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۵۸۰
- محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان كشور گفت: حضور مردم در انتخابات در معادلات منطقه ای موثر است.
عارف: حضور مردم در انتخابات در معادلات منطقه ای موثر استعارف بامداد سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران افزود: بر همین اساس مهمترین راهبرد ما در انتخابات حضور مردم بود چرا كه مردم سرمایه انقلاب هستند و ما این مبنا را گذاشتیم تا تلاش شود كه مردم در مرحله دوم انتخابات نیز همانند مرحله اول حضور حداكثری داشته باشند.
وی بیان كرد: در انتخابات گذشته، حضور مردم در مرحله دوم انتخابات كمتر از مرحله نخست بوده اما در سفرهایی كه در این ایام به شهرستان های مختلف داشته ایم، فضای خوب و بانشاطی حس می كنیم.
منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فضای انتخاباتی كشور را بسیار خوب ارزیابی كرد و گفت: امیدواریم كه مرحله دوم انتخابات هم با همان شور و نشاط مرحله اول برگزار شود و این برای ما یك سرمایه اجتماعی ارزشمند خواهد بود.
وی، یكی از اهداف خود از سفر به استان فارس و شهر شیراز را قدردانی از حضور مردم در مرحله نخست انتخابات برشمرد و بیان كرد: مردم استان فارس نیز همانند مردم سایر نقاط كشور در مرحله نخست انتخابات كار برجسته و ارزشمندی انجام دادند كه در این سفر ضمن قدردانی از این اقدام مردم از آنها تقاضا خواهیم كرد كه با همان نشاط و شادابی در روز جمعه دهم اردیبهشت در پای صندوق های رای حاضر شوند و به كاندیداهای لیست امید رای دهند تا ما بتوانیم در مجلس با دست برتر در جهت مطالبات و خواست مردم اقدام كنیم.
سفر به شهرستان های داراب و نورآباد ممسنی و همچنین سخنرانی در دانشگاه شیراز از جمله برنامه های محمدرضا عارف در سفر به استان فارس است.
مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد.
در این مرحله منتخبان مردم در 11 حوزه انتخابیه مشخص شده و به مجلس راه یافتند و كار انتخاب نمایندگان چهار حوزه انتخابیه شیراز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم و نی ریز و استهبان به مرحله دوم كشیده شد.
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی كه از روز پنجشنبه دوم اردیبهشت همزمان با سراسر كشور در چهار حوزه انتخابیه فارس آغاز شده، ساعت هشت صبح روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه پایان خواهد یافت.
یك هزار و 217شعبه برای برگزاری دور دوم انتخابات در چهار حوزه انتخابیه فارس پیش بینی شده است.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رو جمعه دهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
 ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: