کد خبر: ۶۵۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۹۷
گوشی سرفیس فون با ۸ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ راهی بازار می‌شود.
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی جدید مایکروسافت به احتمال زیاد با نام «سرفیس فون» (Surface Phone) راهی بازار می‌شود و به نظر می‌رسد که از اسنپ‌دراگون ۸۳۰ و ۸ گیگابایایت رم بهره می‌برد.

مشخصات گوشی Surface Phone لو رفت
مایکروسافت شرایط خوبی در بازار موبایل ندارد و تعداد گوشی‌های بسیار کمی فروخته است. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد گوشی‌های جدید خودش را با نام سرفیس فون راهی بازار کند. با توجه به شایعات منتشر شده این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ و ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. البته قبلا گفته شده بود که تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت با تراشه‌ی جدید شرکت کوالکام و ویندوز ۱۰ موبایل راهی بازار می‌شوند.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت سه مدل از گوشی Surface Phone را در دست ساخت دارد و می‌خواهد آن‌ها را در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. مدلی که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد در قسمت «چند وظیفه‌ای» (Multitasking) فوق‌العاده خواهد بود. باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت کوالکام هنوز تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ را معرفی نکرده و به احتمال زیاد گوشی‌های جدید مایکروسافت هم پس از معرفی این تراشه به نمایش در می‌آیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: