کد خبر: ۶۵۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۷۶
خلاقیت در هر سنی می تواند اتفاق بیفتد، حتی وقتی در دهه 70 یا 80 زندگی خود هستید!
برترین ها: خلاقیت در هر سنی می تواند اتفاق بیفتد، حتی وقتی در دهه 70 یا 80 زندگی خود هستید! کیمیکو نیشیموتو، 71 ساله بود که برای اولین بار از دوربین عکاسی استفاده کرد. شوهرش او را تشویق کرد عکاسی یاد بگیرد و این تشویق، سرآغاز فاز جدیدی در زندگی او شد. بسیاری از نمونه کارهای نیشیموتو بر اشیای بی جان براق، عکس های طبیعت و طراحی های انتزاعی رنگی تمرکز دارد. اما همینطور او از عکاسی برای نمایش حس باورنکردنی شوخ طبعی اش هم استفاده می کند.

او که اکنون 87 سال دارد در مجموعه ای از پرتره های شخصی اش در موقعیت های عجیب و غریبی از خود عکاسی کرده که از فردی به سن و سال او انتظار نمی رود. او حتی در کلاس های برنامه های گرافیکی برای ویرایش و دستکاری عکس هم شرکت کرده نگرش الهام بخش او به ما یادآوری می کند که برای یادگیری چیزهای جدید هیچ گاه دیر نیست.

سلفی های خلاقانه پیرزن 87 ساله!

سلفی های خلاقانه پیرزن 87 ساله!

سلفی های خلاقانه پیرزن 87 ساله!

سلفی های خلاقانه پیرزن 87 ساله!

سلفی های خلاقانه پیرزن 87 ساله!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: