کد خبر: ۶۵۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۹۶۵
به عنوان یک برنامه ریز عروسی در ایسلند، من فکر می کنم هر عروسی منحصربفرد و هرکدام یک ماجراجویی است و این عمدتا به دلیل آب و هوای غیرقابل پیش بینی و مکان های باشکوه فضای باز است.
برترین ها: اوا ماریا می گوید: «به عنوان یک برنامه ریز عروسی در ایسلند، من فکر می کنم هر عروسی منحصربفرد و هرکدام یک ماجراجویی است و این عمدتا به دلیل آب و هوای غیرقابل پیش بینی و مکان های باشکوه فضای باز است. سوم مارس نه تنها برای ماری و آنتونی که مراسم ازدواجشان را جشن گرفتند بلکه برای من و تیمم که اولین مراسم ازدواج در یخچال های ایسلند را برگزار می کردیم، هم روز شگفت انگیزی بود.

ما خیلی نگران آب و هوا بودیم، چون نمی توانستیم این جشن را به روز دیگری موکول کنیم. بعد از صبحانه مطمئن شدیم که همه لباس گرم پوشیده اند و سپس مهمانان را به یخچال هدایت کردیم. آنتونی و ماری یک جشن غیرسنتی و پرماجرا می خواستند و همانطور که درحال برنامه ریزی این روز بودند، عکس های تونل های یخی را دیدند و تصمیم گرفتند جشنشان را در چنین محیط شگفت انگیزی برگزار کنند. سایر مراسم به صورت سنتی و مطابق با فرهنگ ایسلندی اجرا شد.»

جشن عروسی در یخچال!

جشن عروسی در یخچال!

جشن عروسی در یخچال!

جشن عروسی در یخچال!

جشن عروسی در یخچال!

جشن عروسی در یخچال!

جشن عروسی در یخچال!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: