کد خبر: ۶۵۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
بازار سهام با آغاز معاملات امروز دوشنبه، شاهد افزایش تقاضای سهام و سبز شدن نماگرهای منتخب خود است. بازاری که با پایان اصلاح قیمتی سهام بر روی الگوهای حمایتی قرار گرفته است.
شروع مثبت بورس پس از ۲ روز ریزش

با آغاز معاملات امروز در بورس اوراق بهادار تهران، معامله‌گران بازار سهام شاهد افزایش تقاضا و تقویت تدریجی قیمت سهام در گروه‌های پیشروی بازار هستند. بازاریکه تا این لحظه با سبز شدن دسته جمعی نماگرهای ممنتخب خود همراه شده است.

براساس این گزارش تا لحظه انتشار این خبر، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 710 واحدی به رقم 78 هزار و 226 واحد رسیده است.

شاخص کل هم‌وزن نیز با 115 واحد رشد به عدد 13 هزار و 381 واحد دست یافته است. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با 1099 واحد افزایش عدد 88 هزار و 781 واحد را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است شاخص بازار اول نیز تا این لحظه در حالی با رشد 666 واحدی به رقم 54 هزار و 637 واحد دست یافته که شاخص بازار دوم با 367 واحد افزایش عدد 171 هزار و 512 واحد را به نمایش گذاشته است.

همچنین شاخص کل فرابورس (آی‌فکس) با رشد 21 واحدی تا این لحظه، از عدد 779 واحد عبور کرده است.

به گزارش فارس، ارزش کل معاملات بورس تهران تا این لحظه به بیش از یکصد میلیارد تومان بالغ شده که ناشی از دست به دست شدن 467 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی بیش از 29 هزار نوبت داد و ستد بوده است.

در حال حاضر، گروه فلزات اساسی، بانک‌ها و برخی خودروسازان اصلی‌ترین نمادهای پیشروی بازار برای خریداران سهام هستند.

روند معاملات اغلب روی پاشنه خریداران حقیقی می‌چرخد و گروه خودرویی‌ها نیز روندی متعادل و در مدار مثبت را تجربه می‌کند.

به گزارش فارس، اگرچه نشست اعضای اوپک بر سر فریز نفتی با لجبازی عربستان شب گذشته شکست خورد اما انتشار گزارش آمار واردات و صادرات چین به عنوان اصلی‌ترین اقتصاد تأثیرگزار دنیا حاکی از افزایش و بهبود رشد اقتصادی این کشور دارد که این موضوع بر بازار فلزات اساسی نیز تاثیر مثبت برجای گذاشته است.

بازارهای دنیا در انتظار انتشار گزارش املاک و مستغلات این کشور در روزهای آینده هستند تا بتوانند روندی قوی‌تر را برای چشم‌انداز مس و دیگر صنایع وابسته به این کالا پیش‌بینی کنند.

منبع: اکونیوز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: