کد خبر: ۶۵۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
رضا قاسمی، دونده کشورمان معتقد است که با این امکانات کم، شانسی برای کسب مدال در دوی 100 متر المپیک وجود نخواهد داشت.

شانس مدال آوری‌ام در ریو صفر استرضا قاسمی، دونده المپیکی کشورمان در گفت‌وگو با ایلنا در مورد شرایط تمریناتش گفت: در حال حاضر تمرینات خوبی را در اصفهان پیگیری می‌کنم، بعد از اصفهان حدود دو ماه در اروپا اردو داریم که امیدوارم شرایطمان را بهتر کنم. در آلمان اردو داریم و در دو یا سه کشور هم مسابقاتی را انجام می‌دهیم که هنوز به طور قطع مشخص نیست این مسابقات در کدام کشورها برگزار می‌شود.

دونده دوی صد متر کشورمان در مورد رقبای اصلی‌اش در المپیک گفت: همه‌ تیم‌ها قدرمتند هستند، حضور دونده‌های آمریکایی، جامائیکایی، فرانسوی و برخی دیگر از کشورها کار را برای همه دونده‌ها سخت کرده است.

ورزشکار المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه شانس مدال‌آوری در المپیک را دارد گفت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم اما واقعیت این است که امکانات کشورهای دیگر خیلی بهتر از ما است و با این امکاناتی که ما داریم شانس مدال آوری من در المپیک صفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: