کد خبر: ۶۵۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۴۶۱
همايش سراسري مديران و روساي شعب بانك سرمايه در مشهد مقدس برگزار شدبا حضور اعضاي هئيت مديره، مديران ارشد، روساي شعب بانك سرمايه و مسئولان فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي استان خراسان رضوي، همايش سراسري مديران و روساي شعب بانك سرمايه روز پنج شنبه مورخ 26 فروردين ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
 
به گزارش خبرداغ به تقل از روابط عمومي بانك سرمايه، اعضاي هيئت مديره، مدير عامل، مديران ارشد و روساي شعب بانك سرمايه، در همايش سراسري مديران و روساي شعب بانك سرمايه در روز پنج شنبه 26 فروردين ماه در مشهد مقدس گرد هم آمدند و در خصوص عملكرد و برنامه هاي سال 1394 و همچنين راهبردها، سياست ها  و ماموريت هاي بانك در سال 1395 با همديگر گفت و گو و تبادل نظر كردند.
 
در اين همايش يك روزه ابتدا دكتر عليرضا حيدر آبادي پور، مدير عامل وعضو هيئت مديره بانك سرمايه ضمن خيرمقدم به شركت كنندگان و مسئولان استاني اهداف اين همايش سراسري را  براي حاضران بيان و بر عزم جزم همه مديران و ديگر اعضاء بانك سرمايه براي اعتلاء و رشد اين بانك خوب تاكيد كرد.
 
سپس دكتر شريف كاظمي، قائم مقام مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان، در سخناني به جايگاه، نقش و اهميت فرهنگيان در شكل گيري و توسعه فعاليت هاي بانك سرمايه و ضرورت توجه به اين سرمايه هاي ارزشمند اشاره كرد.
 
در ادامه دكتر سيد جواد حسيني، مدير كل آموزش و پرورش خراسان رضوي نيز در سخناني، انتظارات و نقش موثر فرهنگيان در بانك سرمايه و اهميت تغيير نگاه به جايگاه معلمان و فرهنگيان در سياست هاي كلان بانك سرمايه را بيان و اظهار داشت: بايد به گله مندي و انتظارات اين عزيزان بيشترتوجه شود.
 
پس از سخنان دكتر حسيني، مهندس پرويز كاظمي رئيس هيات مديره سابق بانك هم در سخناني كوتاه بر اهميت كار آفريني و اشتغال كه مقام معظم رهبري هم آن را توصيه فرموده اند، تاكيد كرد.
 
در بخش بعدي اين همايش از مهندس كاظمي رئيس هئيت مديره سابق بانك سرمايه و دانش آموزان و معلمين نمونه استان تجليل و با تقديم هدايايي از ايشان قدرشناسي و سپاسگذاري شد.
 
در ادامه همايش، دكتر بهمن خادم عضو هيات مديره بانك سرمايه نيز  بر اهميت جديت و تلاش براي جذب منابع بانك و دقت در تركيب، كيفيت و كميت اين منابع تاكيدكرد وبهره گيري از بانكداري الكترونيك را يكي از ضرورت هاي پيش روي بانك بر شمرد.
 
سپس دكتر محمدرضا خاني، رئيس هيات مديره بانك با اشاره به اين موضوع كه تمامي اعضاي هيات مديره بر اين پيمان هستيم كه بانك را به جايگاه شايسته خود برسانيم، اظهار داشت: سهامداران اصلي اين بانك جامعه محبوب، نجيب و مظلوم معلمان و فرهنگيان هستند كه اميدواريم بتوانيم به آنان نيز خدمات موثري ارائه كنيم.
 
همچنين ابراهيم شيخ زاده، معاون طرح و برنامه بانك، گزارشي در خصوص عملكرد بانك در سال گذشته ارائه داد و در خصوص طرح سپرده سرمايه نكاتي را به اطلاع شركت كنندگان در همايش رساند.
 
سخنران بعدي همايش دكتر مهرداد باقري، نائب رئيس هئيت مديره بود كه با تكيه بر تجربيات خود در حوزه خلق سرمايه در بخش خصوصي توصيه هاي سودمندي در ضرورت واگذاري امور به بخش خصوصي ارائه و بر نقش بانك سرمايه در اين زمينه تاكيد كرد.
 
گزارش عباس شوراني؛ معاون بانكي و بازاريابي بانك سرمايه، يوسف الهي شكيب، معاون منابع انساني و پشتيباني بانك و بيان اهداف و سياست هاي اعتباري بانك توسط علي پورمنزه، سرپرست اموراعتبارات بانك از ديگر برنامه هاي نوبت بعد از ظهر اين همايش بود.
 
همچنين دكتر محمد علي هادي، عضو هئيت مديره بانك سخناني ايراد و بر اهميت توجه به گوهر انسان و محوريت همه امور براي تكريم و خدمت به مشتريان تاكيد كرد.
 
در ادامه اين همايش و با تشكيل پنل پرسش و پاسخ، آقايان ابراهيم شيخ زاده؛ معاون طرح و برنامه، عباس شوراني؛ معاون بانكي و بازاريابي، حميدرضا صوفي آبادي؛ رئيس اداره حوزه مديريت،  محسن ملكي؛ رئيس اداره امور كاركنان و رفاه، علي پور منزه؛ سرپرست امور اعتبارات، علي ترابي؛ رئيس اداره انفورماتيك و معصومه زينتي رئيس اداره امور بين الملل با روساي شعب بانك سرمايه به بحث و تبادل نظر پرداختند و به پرسش هاي طرح شده از سوي حاضران در همايش پاسخ دادند.
 
سپس دكتر حيدرآبادي پور مطالب و موضوعات طرح شده در همايش را جمع بندي و نكات لازم را در خصوص بهره برداري و انعكاس نكات مهم مطروحه به كارشناسان و بدنه اجرايي بانك متذكر شد. ايشان بر اهميت همدلي در تحقق اهداف بانك در كليه سطوح تاكيد و ضرورت ترجيح مصالح و منافع بانك بر هر چيز ديگري را يادآور شد.
 
در پايان اين مراسم نيز ميثاق نامه همايش كه متن آن به اطلاع و امضاء شركت كنندگان رسيده بود قرائت شد.
 
گفتني است اين همايش كه همه ساله در آغاز سال و براي بيان سياست ها و راهبردها و همچنين مرور عملكرد سال گذشته بانك سرمايه برگزار مي شود، در آستانه يازدهمين سال فعاليت بانك سرمايه با انسجام و برنامه ريزي بهتر و موثر تر برگزار و نتايج و بحث هاي مطروحه در آن از طريق انتشار ويژه نامه همايش و برگزاري جلسات داخلي به همه بخش ها و شعب بانك ابلاغ و ملاك عمل قرار خواهد گرفت.
 
لازم به ذكر است كه در ادامه اين همايش و در برنامه اي جداگانه، مدير عامل و اعضاي هيات مديره بانك سرمايه با كارآفرينان و سرمايه گذاران استان خراسان رضوي ديدار و در خصوص ظرفيت ها،  فرصت ها و زمينه هاي همكاري في ما بين فعالان اقتصادي اين استان و بانك سرمايه بحث و گفت و گو كردند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: