کد خبر: ۶۵۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۵۱۷
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به انسداد محور چالوس طی دو روز گذشته، گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده و تردد برقرار است.
جاده چالوس بازگشایی شدرئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به انسداد محور چالوس طی دو روز گذشته، گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده و تردد برقرار است.

سرهنگ رضا اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: محور کرج - چالوس که روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه برای انجام عملیات لق‌گیری سنگ‌های معلق و همچنین تثبیت و جلوگیری از ریزش احتمالی کوه و سنگ ریزه مسدود شده بود، بازگشایی شد.

اکبری در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر تردد در محور برقرار و ترافیک عادی است گفت: انسداد موقت محور كرج - چالوس برای انجام عملیات راهسازی صورت گرفت و در حال حاضر این محور برای عبور و مرور هم وطنان بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در زمان انسداد محور کرج - چالوس تردد خودروها از آزادراه رشت - قزوین و محورهای هراز و فیروزکوه انجام شد.
 مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: