کد خبر: ۶۵۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۰
دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و مقاومت قرچک در پی حوادثی متوقف و درگیری های شدید فیزیکی بین دو تیم رخ داد.
ما به عنوان شاهد به پاسگاه رفتیم/بازیکن حریف و مامور، از الفاظ رکیک استفاده کردند
پس از درگیری های به وجود آمده در دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و مقاومت قرچک از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور؛ ناصر شریفی، مدیر مسئول ماهان تندیس قم اظهار داشت: من و آقای عبدی روی سکو نشسته بودیم و کاری به زمین نداشتیم و چند نفر از بچه های مقاومت نیز کنار حسن عبدی نشسته بودند؛ بازی در حالی بود که ما سوار بازی بودیم و دو هیچ عقب افتاده بودیم و پس از اینکه از دقایق اول از سیستم پنج بر صفر استفاده کردیم توانستیم بازی را به تساوی دو دو برسانیم، بعد از این بازی را نگه داشته بودیم و مسلم هم به تنهایی بازی را به دوش می کشید؛ چون ما تمامی بازیکنانمان ۷۸ به بعد هستند و تنها به سه بازیکن امید داریم.

شریفی گفت: این لحظه بود که گردن مسلم اولاد قباد را کشید و گردن او را مانند اینکه چنگ زده باشد؛ زخم کرده و توپ را با یک ضربه به دروازه رساند و پس از گل؛ یکی از مقاومتی ها رو به من کردند و از الفاظ رکیکی استفاده کرد و حسن عبدی تو گوشی به او زد و به مامور انتظامی گفتیم که او را ببر که بی ادبی می کند؛ اما مامور نیز از الفاظ رکیکی نسبت به ما استفاده کرده و نمی دانیم چرا اینگونه صحبت کرد و من چیز تندی به او نگفته بودم.

وی ادامه داد: من به آن سمت سالن رفتم تا آن پسر که به من فحش داد را؛ تنبیه کنم که یکی از ناظر ها امد و مرا از این کار منصرف کرد. اما همین لحظه دیدم که مقاومتی ها به من حمله ور شده و این قضیه ادامه پیدا کرد.

شریفی افزود: دروازه بان قمی که اصلا به تیم ما مربوط نمی شود و از بازیکنان بزرگسال است و برای دیدن بازی به سالن امده بود در حال انتقال به کلانتری هستند؛ چون مثل اینکه از وی شاکی شده بودند. پس از این خبر ما نیز با بچه ها به عنوان شاهد به کلانتری رفتیم و داور بازی نیز از گردن اولاد قباد عکس انداخت و در کلانتری نیز روی یکدیگر را بوسیدند و صلح شد و به سلامتی ختم شد.

شریفی در پایان گفت: نظر ناظر بازی هم به این صورت بود که قرچکی ها شروع کننده این اتفاقات بودند. انشاالله که به زودی تکلیف این بازی نیز مشخص شود.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: