کد خبر: ۶۵۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۷۸۰
یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که یارانه فروردین ماه بدون هیچ تغییری در آمار یارانه‌بگیران همانند اسفندماه 94 واریز خواهد شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 70 میلیون نفر در کشور یارانه دریافت می‌کنند.
یارانه خانوارها در فروردین‌ حذف نمی‌شودیک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که یارانه فروردین ماه بدون هیچ تغییری در آمار یارانه‌بگیران همانند اسفندماه 94 واریز خواهد شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 70 میلیون نفر در کشور یارانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حذف اقشار جدید از ثروتمندان، نیازمند مصوبه مجلس است، افزود: در صورت اعلام مصوبه مجلس، با توجه به بانک اطلاعاتی، خانوارهای جدید نیز حذف خواهند شد.

وی درصد خطای حذف یارانه اقشار برخوردار جامعه را در مجموع 7 الی 8 درصد اعلام کرد و گفت: اعتراض این افراد با برقراری مجدد یارانه آنها پاسخ داده شده است که در مجموعه این امر نشان‌دهنده درصد خطای پایین در حذف یارانه اقشار ثروتمند است.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: