کد خبر: ۶۵۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۴۴
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: جاده چالوس - كرج به منظور اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر، به مدت سه روز بسته خواهد شد.
چالوس-كرج از22 تا24 فروردین بسته می شودبه گزارش خبرداغ زمان اكبرپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ریزش پی درپی سنگ به ویژه در ماه گذشته در منطقه هریجان و كمرزرد جاده كندوان عملیات تثبیت سنگ ها در این مناطق انجام می شود.
وی تصریح كرد: بدین منظور جاده چالوس - كرج از فردا یكشنبه 22 فروردین به مدت سه روز از ساعت 6 صبح تا 8 شب سه شنبه برای اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر كه در نهایت منجر به افزایش امنیت تردد خودروهای دراین مسیر می شود بسته خواهد شد.
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس افزود: ایجاد خاكریز در كناره این مسیر با ارتفاع و عرض حدود سه متر و حداقل به طول 50 متر برای نگهداری سنگ ها مرحله نخست این عملیات است.
وی افزود: در مرحله بعدی با بررسی كارشناسی و با بیل مكانیكی ایجاد حالت پلكانی شیبدار در این مناطق برای هدایت سنگ ها به سمت كوه صورت می گیرد.
اكبرپور گفت: این عملیات با توجه به شرایط جاده و با پیشنهاد و اجرای این اداره و موافقت اداره كل راه و شهرسازی مازندران صورت می گیرد.
جاده چالوس -كرج ( كندوان ) یكی از پرتردد ترین محورهای شمال ایران محسوب می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: