کد خبر: ۶۵۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۸۴

اعمال«فوق‌العاده ویژه» آموزش وپرورشی‌ها از اول فروردینمدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعمال فوق‌العاده ویژه برای حقوق پرسنل این وزارتخانه از اول فروردین امسال خبر داد.

به گزارش خبرداغ حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه‌ای که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه کرده است، این بند را از اول فروردین برای پرسنل خود در تمام استان‌ها اجرا می‌کنیم.

وی افزود: درصد افزایش حقوق پرسنل بسته به عوامل مختلفی چون حقوقی که دریافت می‌کنند متفاوت است، اما در مجموع برای تامین اعتبارات مربوط با مشکل مواجه نیستیم و برآوردهای لازم انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی در بهمن سال گذشته به ایسنا گفته بود که به جد به دنبال اجرایی کردن بند د ماده 68 هستیم. بند د ماده 68 فوق‌العاده ویژه است که دولت بخشنامه کرده و باید برای 25 درصد مشاغل‌مان که به تصویب شورای توسعه می‌رسد اجرایی شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون گفته شده به 25 درصد مشاغل، فوق‌العاده ویژه تا سقف 50 درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر اضافه شود، عنوان کرده بود: در مصوبه دولت فوق‌العاده ویژه تا 30 درصد تعیین شده که اگر سازمان مدیریت آن را به ما ابلاغ کند، برای پرسنل آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد و البته میزان این فوق‌العاده در افراد متفاوت است و شخصی که سابقه کاری بیشتری داشته باشد، مشمول افزایش بیشتری خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: