کد خبر: ۶۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۶۴۶
تحقیقات حاکی از آن است که آمینواسیدهای موجود در برخی مواد غذایی از جمله مرغ کنتاکی می‌تواند موجب کاهش رشد تومورها شود.
ارتباط مصرف  تومورهای مغزی یکی از کشنده‌ترین و خطرناک‌ترین تومورهای موجود در بدن محسوب می‌شوند. از طرف دیگر، درمان این تومورهای مغزی بسیار دشوار است و پیشگیری و جلوگیری از آن گاهی غیرممکن است زیرا عوامل بوجودآورنده آن بسیار گنگ و ناشناخته است.

اخیرا دانشمندان مرکز تشخیص سرطان دانشگاه اوهیو توانستند راهی را کشف کنند که می‌تواند رشد تومورهای مغزی را مهار و حتی متوقف کند.

نتایج برخی مطالعات نشان داده است که مصرف برخی مواد غذایی همچون گوشت بوقلمون سبب تغییردر متابولیسم بدن می‌شود و وجود برخی آمینواسیدهای خاص در آن سبب می‌شود که رشد تومورها به خصوص تومورهای مغزی و موجود در سر کاهش یابد . به همین علت تومورها روز به روز کوچک‌تر می‌شود. در واقع وجود متیونین و تریپتوفان که در این گوشت وجود دارد سبب کاهش سرعت رشد تومورها می‌شود.

 شفا آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: