کد خبر: ۶۵۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۸
رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت:یک دستگاه سواری پژو پارس كه با سرعت غیر مجاز ۱۹۵كیلومتر در آزاد راه قزوین – زنجان در حركت بود، توقیف شد.

به گزارش خبرداغ سرگرد رحیم خامدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: تیم كنترل سرعت پلیس راه قزوین - زنجان هنگام كنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس كه با سرعت ۱۹۵كیلومتر در حال حركت بود، دستور توقف صادر كرد.

وی افزود: پس از توقف خودرو طی استعلام های انجام شده مشخص شد در كارنامه این خودرو ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خلافی  پرداخت نشده و ۳۰ فقره تخلف ثبت شده است.

سرگرد خامدی با بیان اینكه سرعت مجاز آزاد راه  قزوین- زنجان ۱۲۰ كیلومتر می باشد خاطر نشان كرد : خودرو توسط تیم كنترل سرعت پلیس راه متوقف و به علت سرعت غیر مجاز توقیف و روانه پاركینگ شد.

وی با تاكید بر اینكه فرصت كم را با سرعت زیاد جبران نكنیم از رانندگان خواست: با سرعت مطمئنه رانندگی و از عجله، شتاب و هر گونه عملی كه موجبات حواس پرتی راننده را فراهم می كند بپرهیزند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: