کد خبر: ۶۵۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۶۶۳
منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با اشاره به این که دور دوم انتخابات برای ما مهم تر از دور اول است گفت:ما برای بدست آوردن حداقل 40 کرسی در دور دوم تلاش می کنیم.
عارف: دور دوم انتخابات مهم استمنتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با اشاره به این که دور دوم انتخابات برای ما مهم تر از دور اول است گفت:ما برای بدست آوردن حداقل 40 کرسی در دور دوم تلاش می کنیم.

محمد رضا عارف سر لیست اصلاح‌طلبان تهران با بیان این که ما برای پیشبرد اهدافمان نیازمند یک اکثریت اصلاح طلب و اعتدال گرا هستیم گفت: دور دوم انتخابات در اردیبهشت ماه برای ما از دور اول مهم تر و حیاتی تر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما در دور دوم از مستقلین حمایت می کنید؟ ، اظهار داشت: با توجه به این که 69 کرسی در دور دوم وجود دارد ما جدای از کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان در برخی از شهرستان ها که فاقد کاندیدا هستیم از مستقل ها حمایت می کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در پایان اظهار داشت:باید در بدترین حالت ممکن برای بدست آوردن حداقل 40 کرسی در دور دوم تلاش کنیم.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: