کد خبر: ۶۵۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۶۵۳
هافبک تیم پرسپولیس گفت: کاپیتانی وظیفه سنگینی بود که در هفته بیست و چهارم که یاد کاپیتان اصلی تیم ما هادی نوروزی بود بر عهده داشتم.
عالیشاه: وضعیتم برای ملوان مشخص نیستامید عالیشاه درباره دیدار غیبت خود در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: امروز به خاطر مصدومیت نتوانستم تمرین کنم.فقط داخل رختکن به تمرین  سبک بدنسازی و آب درمانی پرداختم.

وی درباره اینکه آیا می تواند پرسپولیس را در بازی با ملوان همراهی کند یا نه،گفت:وضعیتم برای بازی ملوان هنوز معلوم نیست و کمی درد دارم.باید ببینم در این چند روزه نظر پزشکان چیست و آیا می توانم در تمرینات روزهای آینده شرکت کنم.در مجموع امیدوارم هر چه سریعتر شرایط حضور در میدان را پیدا کنم.

هافبک پرسپولیس درباره بازی مقابل سیاه جامگان و هشتمین پاس گلش اظهار داشت: خوشحالم که می توانم به تیم کمک کنم. هدف ما فقط پیروزی و برنده شدن در مسابقات است و این یک کار گروهی است که حتی بازیکنان ذخیره نیز در آن نقش دارند. امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد.در حال حاضر با تیم صدر جدول فقط دو امتیاز اختلاف داریم و هدف مان ادامه این روند در هفته های آینده است.

عالیشاه درباره کاپیتانی تیم پرسپولیس در بازی دیروز گفت: کاپیتانی وظیفه سنگینی بود که در هفته بیست و چهارم که یاد کاپیتان اصلی تیم ما هادی نوروزی بود بر عهده داشتم ولی خوشحالم که پیروز شدیم. امیدوارم روح هادی نوروزی از این برد شاد شود.همانطور که قبل از بازی گفتم باز هم تاکید می کنم که کاپیتان اصلی پرسپولیس هادی است و من به نیابت از او بازوبند را بستم.
کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: