کد خبر: ۶۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۸

افشارزاده: هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و کمیته المپیک نیست / دستور ویژه وزیر برای حمایت از ورزشکاران المپیکیمشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه می‌گوید هیچ اختلافی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک وجود ندارد و ادامه می دهد: ما هیچ‌گاه در کار کمیته المپیک دخالت نکرده و نمی‌کنیم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن المپیک به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی سال 95، اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک، وزارت ورزش و جوانان تلاش کرده تا با نظارت بر عملکرد فدراسیون‌ها و همچنین هماهنگی و همدلی فضایی را به وجود بیاورد که با تمام توان ورزشکاران ایران راهی مهم‌ترین رویداد سال شوند.

او افزود: آماده‌سازی ورزشکاران برای بازی‌های المپیک کاری بسیار دشوار و مشکلی است. تلاش می‌کنیم تا با ایجاد یک هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و البته ایجاد هماهنگی‌های لازم با فدراسیون‌های المپیکی فضایی را به وجود بیاوریم که ورزشکاران در کمال آرامش تمرینات خود را دنبال کنند و مشکلی از نظر حمایت مالی نداشته باشند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستور ویژه وزیر به فدراسیون‌های المپیکی و معاونین وزارتخانه برای حمایت از ورزشکاران، گفت: وزیر ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای به فدراسیون‌های المپیکی و معاونین وزارت ورزش و جوانان داده تا حمایت لازم و مناسب از ورزشکاران صورت پذیرد.

افشارزاده در مورد منابع مالی وزارت ورزش و جوانان برای سال 95 نیز گفت: با وجود اینکه حمایت بسیار خوبی از نظر مالی برای وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرفته اما دغدغه‌های مالی همواره وجود دارد. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امیدوارم با این روند بهترین شرایط آماده‌سازی برای ملی‌پوشان فراهم شود.

او به برخی اختلاف نظرها میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچگاه در کار کمیته ملی المپیک دخالت نکرده و نخواهد کرد و در مورد فدراسیون های ورزشی نیز وظیفه‌اش نظارت و حمایت است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: هیچ مشکلی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وجود ندارد. البته برخی اختلاف نظرها در این میان وجود دارد که به پیشبرد امور کمک می‌کند و مشکلی برای هر دو بخش ایجاد نمی‌کند.

او در پایان با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک 2016، گفت: امیدوارم ملی‌پوشان ایران بتوانند در بازی‌های المپیک 2016 بهترین نتایج را کسب کنند. وزارت ورزش و جوانان نیز از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نمی‌کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: