کد خبر: ۶۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۴۷۶
عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است اعزام سامان عبدولی به رقابتهای گزینشی المپیک منطقی‌تر از استفاده از سوریان است.

عبدولی باید جایگزین سوریان شود/ کسی را در ۵۹ کیلو نداریم!رحیم علی آبادی در آستانه حضور نمایندگان کشتی فرنگی ایران در رقابتهای گزینشی المپیک در مغولستان به مهرگفت: با توجه به اینکه حمید سوریان در رقابتهای گزینشی المپیک در قزاقستان موفق به کسب سهمیه نشد و نتوانست به آن نتیجه دلخواه دست یابد، بهتر است این بار سامان عبدولی را راهی رقابتهای گزینشی کنیم.

وی تصریح کرد: به گفته محمد بنا سرمربی تیم ملی هنوز فرنگی کار منتخب اعزامی از بین سوریان و عبدولی انتخاب نشده ولی بهتر است این بار فرصت به عبدولی داده شود و او را با توجه به فاکتور انگیزه و روحیه بهتر راهی مغولستان کرد. البته این در شرایطی است که ما بعد از گزینشی مغولستان یک فرصت دیگر برای کسب سهمیه در رقابتهای ترکیه داریم و بد نیست این بار به سوریان استراحت داده و عبدولی را راهی میدان کنیم.

نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ با توجه به عدم حضور مدعیان پرتعداد در وزن ۵۹ کیلوگرم افزود: ما در حال حاضر مدعیان چندانی به جز سوریان و عبدولی در این وزن نداریم و بهتر است با بررسی و درایت بیشتری در خصوص استفاده از آنان تصمیم گیری کنیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی ضمن مخالفت با برگزایر هرگونه کشتی انتخابی درون اردویی بین این دو مدعی برای اعزام به مغولستان گفت: مطمئنا برگزاری هر دیدار انتخابی احتمالی بین این دو کشتی گیر برای اعزام به گزینشی مغولستان هم اشتباه و غیرمنطقی است و نمی توان نفر اعزامی را از این طریق انتخاب کرد.

علی آبادی در خاتمه خاطر نشان کرد: به نظر من باید سوریان در کمال آرامش و آسایش به تمرین در اردو مشغول باشد و عبدولی راهی مغولستان شود. مطمئنا با این تصمیم به هر دو کشتی گیر کمک شده و ما ضمن حفظ آرامش روحی روانی سوریان برای ادامه برنامه های تمرینی و آماده سازی، عبدولی را هم از نظر روحیه و انگیزه برای رشد و ارتقاء در این وزن حفظ کرده ایم.

طبق گفته محمد بنا نماینده ایران در وزن ۵۹ کیلوگرم در رقابتهای گزینشی مغولستان بزودی از بین حمید سوریان و سامان عبدولی انتخاب می شود و این در حالیست که سوریان در نخستین مرحله گزینشی المپیک در قزاقستان مغلوب حریفی از ژاپن شد و نتوانست سهمیه این وزن را از آن کشتی ایران کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: