کد خبر: ۶۵۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۳۹۶
مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که حق رئال مادرید بوده است که ال‌کلاسیکوی نیم فصل دوم را در ورزشگاه نیوکمپ ببرد.
پیکه: رئال‌ استحقاق بردن را داشتجرارد پیکه پس از باخت 2 بر یک تیمش در خانه برابر رئال‌مادرید به تمجید از عملکرد کهکشانی‌ها پرداخت و اذعان داشت که آنها در 20 دقیقه پایانی بازی عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشته‌اند.

پیکه در پایان بازی اظهار داشت: ما آن طور که باید از برتری عددی‌مان و 10 نفره‌ شدن حریف بهره نبردیم و در واقع ندانستیم که این کار را چگونه باید انجام دهیم. حتی پنج دقیقه پیش از اخراج شدن سرخیو راموس ما کنترل‌مان بر بازی را از دست داده بودیم.

پیکه ادامه داد: مهم این است که یاد بگیریم چگونه ببازیم. رئال برنده شایسته‌ای برای بازی بود. باید از این بازی بگذریم و روی بازی بعدی‌مان برابر اتلتیکومادرید تمرکز کنیم. ما هنوز هم در سه تورنمنتی که در آنها رقابت می‌کنیم، جایگاه خوبی داریم.

منبع:تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: