کد خبر: ۶۵۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض تیم تراکتورسازی تبریز نسبت به اتفاقات قبل از بازی با پاختاکور ازبکستان را رد کرد.

AFC اعتراض تراکتورسازی را رد کردبه گزارش سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال انتشار آخرین آرای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم نفت تهران به علت بی احترامی به بازی در جریان دیدار مقابل الجیش قطر در روز نهم فوریه ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن ۹۴) طی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت هزار دلار جریمه شد و بر اساس آیین نامه AFC باشگاه مذکور از تاریخ انتشار آرای انضباطی تا ۳۰ روز مهلت دارد که مبلغ فوق را تسویه کند. 

کمیته انضباطی AFC اعلام کرده در صورتی که باشگاه نفت تهران مجدداً قوانین را نقض کند، مجازات‌های بیشتری برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین اعتراض تراکتورسازی تبریز نسبت به ترتیبات انجام شده در رابطه با اسکان و روادید برای دیدار مقابل پاختاکور در روز ۱۵ مارس ۲۰۱۶ (۲۵ اسفند ۹۴) در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا رد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: