کد خبر: ۶۵۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۶۰۲
در نشست امروز /پنجشنبه/ میان شرکتهای بخش خصوصی ایران و اتریش، تفاهم نامه همکاری به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار در اتاق بازرگانی اتریش به امضا رسید.
امضای بیش از 2 میلیارد دلار تفاهم نامه همکاری بین اتاق های بازرگانی ایران و اتریش این تفاهم نامه ها شامل 8 سند در زمینه خودرو، فولاد، دارویی و بخش های مهندسی است که با حضور «محسن جلال پور» رییس اتاق بازرگانی ایران و «کریستف لایتل» رئیس اتاق بازرگانی اتریش به امضا رسید.
محسن جلالپور رییس اتاق بازرگانی ایران در ابتدای این مراسم و در جمع بازرگانان ایرانی و اتریشی گفت: اتریش در زمان جنگ عراق از تحریم ها حمایت نکرد و در تحریم های اخیر نیز کمترین سهم را داشت.
وی افزود: جایگاه سیاسی اتریش و رابطه اش با ایران می تواند به میلیاردها یورو قرارداد بدل شود.
رییس اتاق بازرگانی ایران همچنین اعلام کرد که ایران خواستار افزایش همکاری ها با طرف اتریشی است و در همین رابطه قرارداد بیمه تضمین صادرات بین بانک های ایران و اتریش نیز به امضا هر دو طرف خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: