کد خبر: ۶۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۵۶
رای خیره کننده مردم تهران به هاشمی یعنی اینکه در تمام این سالها مخالفین هاشمی آب درهاون می کوبیدند و درباره او از تریبون مجلس وغیرمجلس با امکانات بیت المال چه ها که نگفتند ولی او ایوب وار صبرکرد و از مردمی که شاهد این همه توهین ها و تخریب ها بودند، چنین رایی گرفت
پیام مردم در رای به هاشمی چه بود؟دکتر غلامعلی رجایی-  با سلام به همه بخاطر تبریک پیروزی خیره کننده اخیر که مهم ترین بعد آن بنظرم حضور60 درصدی مردم پای صندوقهای رای بود. نوعی همه پرسی از دل نتایج این انتخابات بیرون می آید که مهمترین آنها رای دوباره مردم به مقبولیت نظام است . دیروز درچند مصاحبه تلفنی با رسانه ها که علت رویکرد بالای مردم را به هاشمی می پرسیدند گفتم چنددلیل داشت.

یکی اش اینکه مردم رد صلاحیت ایشان را در سال 92 با همه آمادگی هایی که برای اداره کشور پس از 8 سال خرابی داشت نپذیرفتند واینجا در پای صندوقهای رای آمدند و جبران کردند .دیگراینکه  مردم با رای سلبی با حذف بعضی چهره های مقبول اصولگرایی نظیر آقایان مصباح و محمد یزدی و..عملا به رد صلاحیت آیت الله حاج سیدحسن خمینی- که هاشمی تنها کسی بود که پس از رد صلاحیت ایشان که خیلی ها ساکت شدند به میدان شورای نگهبان آمد و سخت اعتراض کرد وجدی ترین دفاع ها را از او و بیت مظلوم امام نمود-اعتراض کردند.

دیگراینکه هاشمی اگرچه اکنون یک مقام رسمی است در مسند ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ولی همواره بعنوان یکی از باسابقه ترین یاران امام و انقلاب منتقد عملکرد بعضی از اجزای حکومت بویژه درباره عدم رعایت حقوق شهروندی بوده است که نمونه مهم این موضع را درمراسم بزرگداشت سالگشت درگذشت همسر امام دیدیم که گفتند:این حق مردم را نادیدن گرفتن ها چی؟ . یعنی مردم حس می کنند هاشمی علاوه براینکه از ارکان نظام است ولی درکنار آنان نگران نادیده گرفتن حقوق شان درقبال حاکمیت است واین امرمهمی است.
دراین مدت چه بی انصافی ها که در باره اش نشد درباره او از تریبون مجلس وغیرمجلس با امکانات بیت المال چه ها که نگفتند و او ابوب وار صبرکرد و از مردمی که شاهد این همه توهینها و تخریبها بودند چنین رایی گرفت.این رای خیره کننده مردم تهران به هاشمی که بخشی از آرای اوست یعنی که این همه مدت این همه مخالفین هاشمی آب درهاون کوبیدند .درتهران  وغیرتهران چندروز است بازار تبریک  این پیروزی و آن حذفهای معنی دار داغ داغ است .خیلی ها از ما نزدیکان آیت الله می خواهند تبریک شان را خدمت ایشان ابلاغ کنیم که می کنیم وایشان هم متقابلا می فرمایند از طرف من ازعواطف همه مردم تشکر کنید.می شود از هم اکنون پیش بینی کرد این موج استقبال مردم از هاشمی و سران اصلاحات درانتخابات شورای شهر هم درتهران وغیر تهران تبدیل به طوفان خواهد شد.امیدوارم فردای ایران بسیار بهتر از امروزی باشد که امروز هست ومردم بسیارشادمان تر ازامروز باشند. همواره چنین باد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جواد
Germany
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
0
من حاضرم فدایی آقام هاشمی باشم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: