کد خبر: ۶۵۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۴۴۱
بازرس ستاد صیانت وزارت کشور گفت: ورود 10 درصد گردشگران خارجی به کشور از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار استان اردبیل انجام می‌گیرد.
ورود 10 درصد گردشگران خارجی به کشور از طریق پایانه مرزی فرمانی در جریان سفر به استان اردبیل در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل هدف از سفر خود به استان اردبیل را بررسی و سرکشی از ستاد اجرایی خدمات سفر استان و نحوه خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران عنوان کرد.

فرمانی استان اردبیل را پنجمین استان پس از استان‌های سمنان، خراسان، قزوین و گیلان نام برد که برای بازدید و ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر آن انتخاب کرده است.

وی انتخاب نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی را به عنوان محل برگزاری ستاد اجرایی خدمات سفر استان را به دلیل همجواری با موزه‌ها، بازارچه صنایع‌دستی و سوغات استان و بقعه شیخ صفی بسیار مناسب و شایسته توصیف کرد و گفت: گردشگران ضمن بازدید از موزه‌ها و مجموعه جهانی شیخ صفی می‌توانند با رجوع به محل ستاد، مشکلات و سوالات خود را مطرح و رفع کنند.

بازرس ستاد صیانت وزارت کشور استان اردبیل را به دلیل برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی بویژه سرزمین چشمه‌های بهشتی و مجتمع‌های آبدرمانی، بازار تاریخی و مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی پتانسیل و ظرفیت بالقوه‌ای برای جذب گردشگران معرفی کرد و افزود: ورود 10 درصد گردشگران خارجی به کشور از طریق پایانه مرزی بیله سوار به دلیل همجواری این استان با جمهوری آذربایجان رقم قابل توجهی است که باید از این فرصت استفاده کرد.

وی در مورد اقامت 71 هزار و 317 گردشگر در مراکز اقامتی استان از آغاز سفرهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه سال جاری گفت: آمار ورودی گردشگران و مسافران نوروزی به استان بیش از این آمار اقامت است که به دلیل اسکان در خانه‌های اقوام و دوستان ثبت و شمارش نمی‌شود.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: