کد خبر: ۶۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۱۴
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 12 از استقبال چشمگیر کودکان محله هرندی و گردشگران نوروزی از اجرای برنامه محله گل و بلبل در بوستان زندگی(هرندی) خبر داد.
کودکان هرندی طعم شادی را چشیدندمحمد علی قندهاری نیا، ضمن بیان اینکه استقبال جمعیت از این برنامه همه مدیران منطقه و عوامل اجرایی برنامه گل و بلبل را شگفت زده کرد، افزود:

استقبال چشمگیر مردم از اجرای جشنواره لاله ها و ویژه برنامه گل و بلبل ما را به خدمت رسانی به شهروندان امیدوارتر می کند. حضور مردم در ویژه برنامه هایی که شهرداری منطقه 12 برای محله هرندی در نظر گرفته است، نشان داد؛ ساکنان این محله نیز از بازشت زندگی به هرندی استقبال می کنند.

وی افزود: امیدواریم بعد از ایام نوروز نیز پروژه بوستان زندگی باعث حضور بیشترخانواده‌ها در این محله باشد، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی های بلند مدتی که برای تغییر سبک زندگی مردم این محله داریم، سعی خواهیم کرد تا برنامه هایی بدون نقص و تاثیرگذار را برای شهروندان محله‌های منطقه 12 برگزار کنیم.

معاون اجتماعی و فرهنکی شهردار منطقه 12 ادامه داد: اولین ورود مردم و کودکان به برنامه محله گل و بلبل از ساعت 12.30 بود. از شهرهای اطراف تهران نیز برای شرکت در این برنامه خود را به بوستان زندگی رسانده بودند و از ساعت 14 نیز ورود کامل جمعیت را به محل برگزاری برنامه را داشتیم، به گونه ای که تا ساعت 15.30 تمامی 2000 صندلی پر شد.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به استقبال خانواده ها از برنامه عمو پورنگ در نظر داریم تا فضای مسقف این برنامه را بیشتر کنیم تا خانواده ها بتوانند در زمان بارندگی نیز بدون مشکل فرزندان خود را به این برنامه بیاورند.

بنا بر گزارش شهر نوشت، قندهاری نیا با اشاره به جشنواره لاله های بهاری در بوستان زندگی نیز تاکید کرد: در حاشیه برنامه محله گل و بلبل نیز حدود 40 غرفه با ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای شهروندانی که به بوستان زندگی مراجعه می کنند؛ از یاعت 14 بعدازظهر فعالیت دارند.

به گفته معاون شهردار منطقه 12، برای اولین بار در این برنامه بخش عمده این فعالیت ها توسط نیروهای محلی و ظرفیت های محله هرندی انجام می شود که این خوداین اتفاق جدیدی است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: