کد خبر: ۶۵۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۶۶۵
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان از بازگشایی محور «سقز - بانه» که به‌علت بارش شدید باران از روز گذشته مسدود شده بود، خبر داد.
بازگشایی محور «سقز – بانه»

«محمد راشد مدرس گرجی»اظهار کرد: با کاهش شدت بارندگی، فروکش کردن سطح آب رودخانه و با تلاش بی‌وقفه عوامل راهداری در پاکسازی مسیر «سقز- بانه»، از ساعت 9 صبح امروز این محور بازگشائی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هم‌اکنون تردد عادی و روانی در این محور برقرار است.

به‌علت بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به سطح جاده در محور سقز – بانه، دیروز تردد در این مسیر ممنوع اعلام شد.

دیشب، بارش شدید باران محور «سقز - بانه» را مسدود کرد

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان از مسدود شدن محور سقز - بانه به‌علت بارش شدید و بالا آمدن آب باران خبر داد.

«محمد راشد مدرس» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: به‌علت بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به سطح جاده در محور سقز - بانه و محدوده روستای «بله جر»، تا اطلاع بعدی تردد در این محور با هماهنگی پلیس راه استان ممنوع اعلام می‌شود.

وی افزود: علاوه‌بر مورد مذکور، با توجه به‌شدت بارندگی و به‌علت حرکت قسمتی از زمین و ریزش کوه در محور سقز - بانه (در محدوده کیله شین) عوامل راهداری شهرستان‌های سقز و بانه از ظهر امروز تا غروب مشغول عملیات ریزش‌برداری بودند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: هم‌چنین ریزش کوه در محور بانه - مریوان نیز عصر امروز حادث شده بود که عوامل راهداری راه و شهرسازی شهرستان بانه مشغول ریزش‌برداری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: