کد خبر: ۶۵۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۴۹۶
بیشتر تخلفات واحدهای صنفی در ایام نوروز
به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور و ارائه آن و گران‌فروشی از مهم ترین تخلفاتی است که در ایام نوروز مشاهده شده است و ارزش ریالی جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان رقمی معادل 1 میلیارد و 429 میلیون و 560هزار و 900 ریال تعیین شده است.
میوه، پوشاک، مرغ و تخم مرغ بیشترین تخلفات را به خود اختصاص دادندحسین درودیان، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال و تا به امروز بیشتر تخلفات مربوط به میوه، پوشاک، مرغ و تخم مرغ بود .

وی گفت: برای ایام نوروز امسال قرار بود 105 واحد به عنوان عاملان فروش و عرضه مستقیم میوه فعالیت کنند که با توجه به فراوانی میوه و به دنبال آن عدم استقبال مردم فقط 25 درصد از این واحدها فعال بودند و نیازی نبود که بقیه واحدها اقدام به عرضه مستقیم میوه کنند.

درودیان با بیان اینکه بازرسی ویژه ایام نوروز از 20 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: بازرسان با نظارت و جدیت بیشتری در واحدهای صنفی بویژه واحدهای عرضه اقلام پرمصرف نوروزی فعالیت کردند و این نظارت‌ها تا روز 15 فروردین‌ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: تا به امروز از حدود 187 واحد نانوایی، 34 واحد لبنی، 815 میوه‌فروشی، 63 واحد عرضه تخم مرغ، 120 واحد قنادی و 82 واحد آجیل و خشکبار بازرسی ویژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین از 30 واحد عرضه و توزیع ماهی، 115 واحد توزیع مرغ، 92 واحد کیف و کفش، 232 واحد عرضه پوشاک، 45 رستوران و 96 واحد عرضه گوشت نظارت به عمل آمده است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: