کد خبر: ۶۵۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۴۶
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در ایام نوروز محدودیت های تردد کامیون ها در پایتخت ادامه خواهد داشت.
ساعات مجاز تردد کامیون‌ها در تهران
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در ایام نوروز محدودیت های تردد کامیون ها در پایتخت ادامه خواهد داشت.

سردار سید تیمور حسینی درباره زمان تردد کامیون‌ها در معابر پایتخت در ایام نوروز گفت: در طول ایام تعطیلات رسمی نوروز کامیون‌ها تا ساعت 23 اجازه تردد در معابر پایتخت را نخواهند داشت و پس از آن تا ساعت 6 صبح می توانند در معابر تهران تردد کنند و بدیهی است که در ساعات خارج از آنچه که گفته شد تردد کامیون ها ممنوع بوده و با آن برخورد می شود.

وی ادامه داد: در سایر روزهای نوروز که به عنوان تعطیلات رسمی در تقویم به ثبت نرسیده نیز تردد کامیون‌ها تا ساعت 22 در شهر ممنوع بوده و پس از آن تا ساعت شش صبح می توانند در معابر پایتخت تردد کنند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ طرح «ترافیک» و «زوج و فرد» در تمام ایام نوروز لغو شده و رانندگان به خاطر ورود به این محدود جریمه نخواهند شد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: