کد خبر: ۶۵۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۱۷
شدت انفجار به حدی بود که سه نفر از حاضران در این خوار و بار فروشی دچار سوختگی شدید شده و در دم فوت می کنند به طوری که چهره آنان، قابل شناسایی نبود.
انفجار در زنجان سه نفر را کشتمسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در یک خوار و بار فروشی، سه کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، جواد مرادی افزود: این حادثه نزدیک ساعت 22 شب گذشته (یکشنبه) در روستای چورزق واقع در جاده زنجان - بیجار رخ داد.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک خوار و بار فروشی اتفاق افتاده است، یادآورشد: شدت انفجار به حدی بود که سه نفر از حاضران در این خوار و بار فروشی دچار سوختگی شدید شده و در دم فوت می کنند به طوری که چهره آنان، قابل شناسایی نبود.

مرادی اظهار کرد: چهار دستگاه خودروی آمبولانس از اورژانس مرکزی و پایگاه های فاتح، پاپایی و زرین رود به محل اعزام شدند و پس از اقدامات پیش بیمارستانی، هفت مصدوم این حادثه را به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: همه مصدومان مرد و دارای سنین 17 تا 30 سال بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد، انفجار ناشی از نشت گاز کپسول بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: