کد خبر: ۶۵۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۴۳۹
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار خانه‌ای به دلیل نشت گاز در جنوب تهران خبر داد.
انفجار در جنوب تهران

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: در ساعت 8:13 صبح امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان بهمنیار، خیابان گودرزی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشخص شد که انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه رخ داده و شدت انفجار در این واحد مسکونی به حدی بود که موجب شکسته شدن تمامی شیشه‌های در و پنجره شده بود و دیواره‌ها نیز تخریب شده بودند، اما در پی آن مورد حریقی رخ نداد.

ملکی افزود: در اثر این حادثه یک آقای حدوداً 25 ساله توسط عوامل آتش‌نشانی خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این حادثه گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که نشت گاز و ایجاد جرقه ناگهانی موجب این حادثه شده بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: