کد خبر: ۶۵۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۸
تعداد بازدید: ۳۶۰
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه درنامه ای به حسن روحانی، کشته شدن یک ایرانی درحادثه انفجار تروریستی دراستانبول را تسلیت گفت.
اردوغان قتل یک ایرانی در استانبول را به روحانی تسلیت گفتبه گزارش ایرنا به نقل ازخبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان همچنین با ابراز تاسف از این حادثه، بر لزوم همبستگی و تصمیم جامعه جهانی در مقابله با تروریسم تاکید.
وی دراین نامه خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: انفجار استانبول باردیگر نشان داد که همکاری وهمبستگی جامعه جهانی برای ریشه کن کردن آفت تروریسم که بی گناهان را هدف قرار می دهد، امری ضروری است.
یک شهروند ایرانی درانفجار روزشنبه دراستانبول ترکیه جان باخت وسه ایرانی دیگر زخمی شدند.
مقارن ظهر روزشنبه درخیابان استقلال منطقه بی اوغلو استانبول یک حمله انتحاری صورت گرفت که طی آن 5 نفر کشته و36 نفرزخمی شدند که 24 نفر ازآنها گردشگران خارجی بودند.
یک سخنگو درسرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران دراستانبول به خبرنگار ایرنا در آنکارا گفت: یک شهروند ایرانی به نام علی رضا رزمخواه دراین انفجار که درمحل حادثه بوده، جان باخته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: