کد خبر: ۶۵۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۷۱۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از رها سازی 56 خودرو گرفتار در برف در محور مواصلاتی جوانرود - پاوه خبر داد.

 محمدرضا امیریان اظهار کرد: صبح امروز در پی ورود سامانه بارشی و بارش برف در نواحی غربی استان بویژه در شهرستان روانسر تردد خودروها در محور مواصلاتی روانسر به جوانرود و جوانرود به پاوه به سختی انجام می‌گرفت.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در این راستا نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با حضور به موقع در صحنه به کمک مردم شتافتند.

وی تصریح کرد: با تلاش امدادگران هلال احمر 56 خودرو با بستن زنجیرچرخ رهاسازی شدند و به 15 نفر نیز با اسکان اضطراری خدمت رسانی کردند.

امیریان با اشاره به حضور به موقع و فعال امدادگران و نجات‌گران در این محورها، یادآور شد: سه اکیپ امداد و نجات متشکل از 12 نفر امدادگر و سه نفر نجات‌گر راننده در این عملیات حضور داشتند که با پاکسازی جاده از برف در سهولت تردد این محور مواصلاتی و برقراری ارتباط مجدد ارائه خدمات کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: