کد خبر: ۶۵۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۷۱۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با انجام توافق هسته‌ای موانعی که در راه تولید و فعالان اقتصادی بود کاهش پیدا کرد، گفت: رشد بخش صنعت و صادرات ما در سال 94 مثبت بوده است.
رشد مثبت صنعت و صادرات در سال 94
محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن تجارت ظهر امروز در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت با بیان اینکه سال 94 سال بسیار سخت اما توأم با اتفاقات خوبی همراه بود، گفت: انجام توافق هسته‌ای باعث شد که موانعی که در راه تولید و فعالان اقتصادی بود کاهش پیدا کند و همچنین دوستان برای شرایط بهتر برای سال آینده تدارک دیدند.

وی افزود: ما در سال 94 با کمبود نقدینگی در کلیه صنایع روبه‌رو بودیم در حالیکه رکود نسبی هم در جهان و هم در همسایگان ما وجود داشت ولی به هر صورت کارها پیش رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: علی‌رغم اینکه قیمت‌های جهانی خیلی افت کرد اما رشد صنعتی ما مثبت است. البته این رشد هنوز محاسبه نشده اما ما چند درصدی رشد مثبت داریم. علی‌رغم اینکه در سایر بخش‌ها به علت افت قیمت نفت در جهان شاهد کاهش هستیم و این نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم تولید و صادرات بیشتری انجام دهیم. البته ناامنی در کشورهای همسایه‌مان در میزان صادرات ما اثر گذاشته اما در مجموع صادرات ما مثبت بوده است.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: