کد خبر: ۶۵۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۰۱
فردی که متهم به قتل شوهرخواهر خود است، دستگیر شد.
اختلاف خانوادگی؛ انگیزه جنایتفردی که متهم به قتل شوهرخواهر خود است، دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، در این باره گفت: روز یکشنبه گشت پلیس در اطراف روستای گاودار از توابع بخش امام‌حسن شهرستان دیلم، یک دستگاه خودرو سمند را که سوزانده شده بود، پیدا کرد.

او اضافه کرد: در بازرسی این خودرو سوخته، جسد مردی دست و پا بسته که تشخیص هویت آن به‌علت شدت سوختگی امکان‌پذیر نبود، در صندوق عقب کشف شد. عباس‌زاده بیان کرد: با حضور کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان دیلم و انجام تحقیقات میدانی هویت جسد سوخته‌شده شناسایی و به خانواده‌اش در گناوه اطلاع‌رسانی شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی‌تر و جمع‌آوری مدارک و مستندات برادرزن مقتول، به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: متهم دستگیرشده علاوه بر اعتراف به قتل شوهرخواهر خود، علت آن را اختلاف خانوادگی عنوان کرد و گفت: ابتدا مقتول را خفه و سپس با همدستی برادرم جسد را در خودرو مقتول گذاشتیم و در شهرستان دیلم سوزاندیم.

روزنامه شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: